Youforce app

Youforce app

Thuis, onderweg, op het werk of vanaf het vakantieadres: HR op je mobiel was nog nooit zo makkelijk.

Meer tijd voor elkaar met de Youforce app

Als HR-professional richt je het liefst alle aandacht op je medewerkers. Maar voordat je echt tijd voor ze vrij kan maken, moet eerst al dat papierwerk van je bureau. Gegevens aanpassen, declaraties goedkeuren, reiskosten accorderen, er komt geen eind aan. Gelukkig is er de Youforce app van Visma | Raet. In de app dienen medewerkers snel declaraties in of geven ze eenvoudig aan of ze thuis of op kantoor werken. Leidinggevenden en HR-professionals keuren op hun beurt met hetzelfde gemak de aanvragen goed en boeken zo waardevolle tijdwinst.

Thuiswerken of reizen naar je werk

Met de Youforce app regelen medewerkers snel en eenvoudig hun HR-zaken. Zo leg je met de app de thuiswerkdagen en reisbewegingen naar de werkgever vast. En dat is met het oog op het maandelijks verwerken van de thuiswerkvergoedingen versus de reiskosten woon-werkverkeer erg handig. Nadat jouw medewerkers met de Youforce app hun thuiswerkdagen en reisbewegingen hebben ingediend, worden automatisch de juiste vergoedingen verwerkt in de salarisadministratie. Eenvoudiger kan het niet.

Declareren met de app

Je onkosten met een bonnetje via de app declareren of je zakelijke kilometers voor een studie- of dienstreis indienen? Met de Youforce app regelen medewerkers dit in een handomdraai. Bekijk hoe eenvoudig het werkt in onze video.

De Youforce app in de praktijk: Gemeente Horst aan de Maas

De gemeente Horst aan de Maas gebruikt sinds enige tijd de Youforce app van Visma | Raet. Vooral voor buitendienstmedewerkers maakt de app een wereld van van verschil. Hugo Wijnhoven, medewerker riooltechniek buitendienst was eerst veel tijd kwijt voor hij toegang had tot zijn HR-zaken. Eerst naar binnen, inloggen, wachten, wachtwoord nog een wachtwoord. Nu met de app op de telefoon is hij in een paar seconden bij Youforce. “ Even aanzetten met de duim en klik het is geregeld.”

Wat biedt de app nog meer?

  • Declareer gemakkelijk en snel  in slechts twee stappen je onkosten. Maak een foto van je bonnetje en de app vult automatisch het bedrag en de datum in van de declaratie. 
  • Leidinggevenden melden medewerkers rechtstreeks ziek en weer beter in de app. Zelfs het maken van een deelherstel plan is mogelijk met de app. 
  • Inzicht in je dienstverbandgegevens zoals het aantal contracturen, salarisschaal en anciënniteit, brutosalaris, afdeling, etc.
  • Wijzig zelf je contactgegevens, zoals een nieuw adres bij een verhuizing.
  • Declareer je zakelijke kilometers, bijvoorbeeld voor een dienst- of studiereis. 
  • Al je HR-documenten, zoals een arbeidsovereenkomst, VOG of salarisstrook online in de app met Mijn dossier.

Download de infosheet

youforce-app-home-dossier.jpg

youforce-app-declaratie-controleren.png

Voordelen op een rij

  • Eenvoudig en snel je HR-zaken regelen, waar en wanneer je dat zelf wilt
  • Modern werkgeverschap door het bieden van een intuïtieve gebruikerservaring
  • Compliant registratie van thuiswerkdagen versus reisbewegingen
  • Efficiëntie en kwaliteitsborging door slimme integratie met de HR- en salarisadministratie

Voorwaarden Youforce app

Wil je gebruik maken van de Youforce app, houd dan rekening met de volgende voorwaarden:

  • De organisatie werkt met HR Core (Beaufort) Online
  • Het nieuwe inloggen (twee factor authenticatie) is in gebruik
  • De app werkt op de mobiele besturingssystemen iOS (Apple) en Android (Google)

Voor werkgevers: Wil jouw organisatie gebruikmaken van de Youforce app, neem dan contact met ons op.

Contact

youforce-app-ziekmelden.png

Waar vind je de Youforce app?

Je vindt de app in de Apple App Store of de Google Play Store of door onderstaande QR-codes te gebruiken.

De Youforce app is alleen beschikbaar in Nederland. Dit betekent dat de app alleen zichtbaar is voor gebruikers die zich hebben aangemeld met een Nederlands account in de betreffende app store.

iOS (Apple)

QR-youforce-ios.png

Android (Google)

QR-youforce-android.png