Klantverhaal: Amstelring

Klantverhaal: Amstelring

Interview met

Amstelring
Anton Hartsuiker
Informatieadviseur

Producten in deze case

Visma | Raet Dossier Connector

Case in het kort

Informatieadviseur Anton Hartsuiker vertelt hoe Amstelring kostbare tijd bespaart met Dossier Connector van Visma | Raet.

Documenten na scanning automatisch op de juiste plek in Youforce

Amstelring biedt verpleging, verzorging, behandeling, dagbesteding en thuiszorg in Amsterdam en de regio Amstelland De Meerlanden. Op en vanuit diverse locaties. Variërend van grote verpleeghuizen (24) tot kleine steunpunten. Zorginstellingen krijgen steeds minder geld per cliënt, dus is een efficiënte inrichting van de ondersteunende administratieve processen belangrijk. Informatieadviseur Anton Hartsuiker vertelt hoe Amstelring kostbare tijd bespaart met Dossier Connector van Visma | Raet.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang nieuwe artikelen en updates van Visma | Raet.

Aanmelden nieuwsbrief

"Wij beheren 3.000 dossiers en wilden een oplossing die documenten direct in Youforce opslaat."

“Wij beheren 3.000 personeelsdossiers in Youforce. Dagelijks worden nieuwe documenten toegevoegd aan deze dossiers. We wilden een digitaliseringsoplossing die nieuwe personeelsdocumenten na scanning direct in Youforce opslaat. Ricoh, de leverancier van onze scanoplossing heeft haar MFP’s en digitaliseringssoftware in ons netwerk ondergebracht en via Visma | Raet Dossier Connector gekoppeld met Youforce. Dit werkt prima!

Na invoering van het document op de MFP kiest de gebruiker op het touchscreen voor de Youforce button en voert personeelsnummer, afdeling, documentsoort en datum in. De software herkent het personeelsnummer en leidt elk document volledig automatisch naar het juiste dossier in Youforce. Ideaal. En ook inzetbaar voor andere documentworkflows. Ik beveel het elke organisatie die werkt met Youforce van harte aan. Het levert je zeker 30% tijdbesparing op.”