
Iets minder dan zes maanden na de start van de vernieuwing van Youforce Verzuim, zien we nu heel duidelijk de resultaten van het harde werk en de toewijding van de betrokken teams. Afgelopen vrijdag is de nieuwe User Interface (UI) gelanceerd en hebben we gat in de look & feel tussen Youforce en Youforce Verzuim gedicht. Het is rustiger en veel prettiger voor het oog”, omschrijft Sonja Wachters trots terwijl ze soepel door de applicatie klikt.
En het is inderdaad iets om trots op te zijn. "Dit is een heel spannende tijd voor ons. We hebben al even geen grote release gehad”, zegt Sonja, “en deze UI-update raakt elk scherm van Youforce Verzuim.” Het team heeft hard gewerkt om een stijlvolle nieuwe look & feel te presenteren.”
Het idee hierachter is dat innovatie binnen Youforce Verzuim gewaarborgd blijft zonder dat klanten hoeven te migreren. Door stap voor stap delen van de oplossing te vervangen, groeien klanten langzaam in de nieuwe manier van werken. Om de nieuwe Verzuim-trajecten tijdens de overgang verbonden te houden met de huidige oplossing, moesten we de gebruikersinterface tijdelijk aanpassen. We wilden namelijk niet dat klanten heen en weer geslingerd wereld tussen twee verschillende gebruikerservaringen.
Met de nieuwe UI is navigeren in het systeem ook een stuk makkelijker en sommige knoppen hebben we opnieuw ontworpen zodat ze beter passen bij de verwachtingen van de moderne gebruiker. “We highlighten knopen in het menu zodat je direct ziet waar je bent in de applicatie en het is nu gewoon duidelijk dat je naar het dossier navigeert.”
De nieuwe gebruikersinterface is per 26 november uitgerold naar alle gebruikers. We hebben de klanten bij de hand genomen met in-app-aankondigingen en gedetailleerde communicatiesjablonen in de community. Klanten kunnen deze eenvoudig gebruiken om hun gebruikers te informeren over de wijzigingen.
Meer informatie over de nieuwe UI van Youforce Verzuim vind je op onze community.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang nieuwe artikelen en updates van Visma | Raet.